Wednesday, January 27, 2010

Zelfopgelegde meuk. Leuk.

Waarom heb ik in fuckingsnaam besloten om iedere week over ouder-zijn te bloggen? Ik wil het er niet eens over hebben. Ouderschap is alleen boeiend voor ouders. Ouderschap is een volledige werkweek, en net zoals ik zelden over werk praat in mijn vrije tijd praat ook liever niet over wat het is om ouder te zijn.

Het is niet dat er niet voldoende te melden is. Beide kinderen groeien als kool en ik geniet van iedere grens die zich voor zichzelf verleggen en iedere keer ben ik weer verbaasd als ik hoor wat voor vorderingen mijn oudste maakt in zulke moeilijke dingen als taalgebruik en bla bla bla...

Bespreek dat soort dingen met je vrouw, niet op je blog. Althans, dat is dan IMNSFHO. Ouder ben je altijd, dus waarom erover bloggen. Misschien moet ik iedere woensdag maar een stukje fantasy of iets dergelijks brouwen, een beetje leuke dialoog schud ik toch in een half uur uit mijn mouw.

We zien wel.

1 comment: